De grote Silke-show deel 1 - Reisverslag uit Esbjerg, Denemarken van Elke Dortant - WaarBenJij.nu De grote Silke-show deel 1 - Reisverslag uit Esbjerg, Denemarken van Elke Dortant - WaarBenJij.nu

De grote Silke-show deel 1

Door: Elke

Blijf op de hoogte en volg Elke

13 Oktober 2012 | Denemarken, Esbjerg

Haaaaallo allemaal, daar ben ik weer!
Om eerst maar even het grootste misverstand uit de wereld te helpen: ik zit zoals ik al zei niet in Esjberg maar goed, daar valt nog iets van te maken, maar hoe dit ding er in godsnaam bij komt dat ik in Rio de nog wat zou zitten? Vraog 't mich neet! Dus, niet het zonnige Brazilië (ik zou bijna zeggen was het maar waar) maar het iets (lees: veel) minder zonnige Denemarken! Want ja jongens, het brengt natuurlijk niet alleen maar goeds, dus is ook hier de herfst in volle gang.. Regen, regen, soms 'n zonnetje dus een mooie Deense regenboog, HEEL VEEL wind (enige echte verschil met het Nederlandse weer, het waait hier gemiddeld met orkaansterkte) en meer regen

Dan kunnen we nu weer back to business! Want business dat was het wel deze week, poeh poeh.. Het weekend stond natuurlijk nog vooral in het teken van Hare Koninklijke Hoogheid aka Silke =) Hare Koninklijk Hoogheid? Jao ech wal, want als mevrouw wat wil, dan zal iedereen het weten ook haha, maar zolang het dan ook maar zo gaat is en blijft het echt 'n schatje ghehe! Menno en Maaike (m'n andere oom en tante) zijn ook langs geweest. Zaterdag was voor ons een gezellige vrouwendag want de mannen die gingen meedoen aan iets dat vrij vertaald veel weg heeft van 'de-stinkende-en-zwetende-mannen-modder-run'.. Klinkt erg aantrekkelijk he? Super jammer dat het alleen voor mannen was.. NOT
Zondag was het tijd voor de verjaardagsbrunch: een en al gezelligheid met (natuurlijk) weer heel veel lekker eten en een hele hoop familie! Dat was wel even een heel raar moment, want allemaal leuk en aardig, maar waar was MIJN deel van de familie? Maar gelukkig had ik maar weinig tijd om daar over na te denken want toen kwam de volgende lading cadeautjes die natuurlijk meteen uitgeprobeerd moesten worden: treinen, lego, speeldoosjes, het maakt niet uit, alles is goed zolang het maar geluid maakt (ik ben bij de meeste dingen nog steeds op zoek naar de uit-knop..)! En trouwens mam, de kleurpotloodjes zijn ook 'n succes, vooral sinds ze erachter is gekomen dat ze er allemaal uit vallen als je het doosje flink schudt, dat wij ze er dan weer in doen en dat het vervolgens weer van voor af aan kan beginnen woehoeee..

Al met al dus een super leuk weekend, maar wel met een groot nadeel: ik was na heet weekend nog moeër dan dat ik ervoor al was.. Want ik ben ook maar 'n mens en ik merkte heel goed dat m'n lichaam toch wel sterk reageerde op alle verandering en de nieuwe situatie etc. Toen ik donderdag dus een dagje vrij had kwam ook even alle troep eruit en ben ik 'n dagje ziek geweest, MAAAAAR no worries, was 'n eendagsgriepje en ik voel me weer kiplekker =) Silke daarentegen heeft 'n virusje onder de lede, niet ernstig maar ze is wel de hele nacht aan het hoesten. Overdag is ze gelukkig wel lekker vrolijk en doet ze lekker haar ding en lach ik me helemaal scheef om haar capriolen, want als ze op dreef is, dan is het ook echt de grote Silke-show!

En nu is het ook even de grote Silke-show, maar dan iets minder leuk, erm ding kan niet slapen door het hoesten, dus ik doe even tussen haar wakkermomenten door dit afsluiten en beloven dat er morgen een vervolg komt!

Liefs

  • 14 Oktober 2012 - 12:29

    Loes:

    Jij hebt gekozen voor de harde manier om aan "real life" te wennen. Ik hoop voor je dat je eigen sociale leventje ook gauw op gang komt.

    Dikke kus

  • 14 Oktober 2012 - 12:29

    Loes:

    Jij hebt gekozen voor de harde manier om aan "real life" te wennen. Ik hoop voor je dat je eigen sociale leventje ook gauw op gang komt.

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Esbjerg

Mijn eerste reis

Au pair in Denemarken

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2013

Blond?, zomerblonder, blondst!

03 Februari 2013

Inhaalverhaal

04 November 2012

Denemarken dromenland

14 Oktober 2012

De grote Silke-show deel 2

13 Oktober 2012

De grote Silke-show deel 1
Elke

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 5624

Voorgaande reizen:

28 September 2012 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: