Hojje en bedankt! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Elke Dortant - WaarBenJij.nu Hojje en bedankt! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Elke Dortant - WaarBenJij.nu

Hojje en bedankt!

Door: Elke

Blijf op de hoogte en volg Elke

28 September 2012 | Nederland, Venlo

Zo, dat was het dan, m'n laatste dagje in mien Venlo stedje! En ik wil nog niet dat hij voorbij is dus had ik bedacht dat ik maar eens even m'n eerste stukje moest schrijven :)

Over n uur of 13 vertrek ik dan eindelijk, na maanden twijfelen en me erop verheugen maar vooral deze laatste week zeker ook wel n beetje met mixed feelings naar Denemarken! En dat heb ik dan natuurlijk ook gedaan haha! Vandaag alles gepakt en ingepakt, en natuurlijk op z'n Elke's in stijl: veel te laat en met stress :D Maaaar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen met dank aan mama haha, en zat ik nog redelijk op tijd (met de nadruk op redelijk) aan het laatste dinertje met de meiden van m'n team! Papa, mama en Bram brengen me met de auto, luxeee want dat betekent dat ik veel mee kan nemen, HEEL veel! hele auto zit vol met kleren, kleren en nog meer kleren, keukenspullen, chocoladerozijnen, dropjes en nog heel veel andere leuke cadeautjes die ik gekregen heb zaterdag want die gaan allemaal mee!
Wat n super feestje was t zaterdag! Na n meeeega gezellige avond werd t toch langzaamaan tijd voor het afscheid nemen en dat viel me nog veeeeel zwaarder dan verwacht! Volgens mij heb ik wel n paar keer geroepen dat 't allemaal n grap was en dat ik het alleen voor de cadeautjes deed en morgen helemaal niet in die auto stap haha, maar dat is 't toch echt niet.. Al die tranen deden me wel echt beseffen hoeveel lieve mensen ik om me heen heb waar ik suuuper veel om geef en die, minstens net zo belangrijk, heel veel om mij geven (typ ik hier weeeer met tranen in m'n ogen haha, lekker labiele boel hier) en dat ik daar super veel geluk mee heb (L)

Ik ga heel veel missen hier:
1. Mama, papa, Bram, opa, oma, de rest van de family, m'n Dreamteam, m'n BBF's, m'n team, de boys en iedereen die ik verder niet heb opgenoemd maar die weet dat ik hem of haar ook heel erg ga missen!
2. Frikadellen
3. Zaterdagavond met de meiden en mega stinkend naar rook terugkomen uit de John Doe na weer een leuke avond Venlooove
4. Normaal zou ik zeggen chocoladerozijnen maar aangezien ik 20 zakken heb gekregen van m'n vriendinnen die me veel te goed kennen kan ik die schrappen van m'n lijstje :)
5. Vastelaovend :(:(:(:( (Ik moet nog onderhandelen, maar ik ga proberen om het NIET te missen)
6. Sterren kijken midden op straat in de hoop dat er niemand over ons heen rijdt
7. Venlo stedje
8. Nog heeeel veel wat ik nu niet op kan noemen omdat m'n hersenen niet meer volledig functioneren op dit uur..
9. Mama, papa, Bram, opa, oma, de rest van de family, m'n Dreamteam, m'n BBF's, m'n team, de boys en iedereen die ik verder niet heb opgenoemd maar die weet dat ik hem of haar ook heel erg ga missen! Oh nee, die had ik al gezegd!
Verder, goede voornemens:
1. Er een super super super leuke tijd van maken want anders is het al de tranen en het missen helemaal niet waard haha
2. Vooral NIET verliefd worden en al helemaaaal NIET de liefde van m'n leven tegen komen want
3. Vooral WEL truuk truuk truuk naar Venlo komen!!!
4. Leuke mensen ontmoeten, veel leren en alles eruit halen
5. En ook deze lijst wordt vast nog wel aangevuld!

Nou, m'n bedje wacht op me voor de laatste keer en ik kan hem natuurlijk niet te lang laten wachten haha! Daarbij staan morgen om 10 uur alweer de eerste lieve vriendinnetjes voor de deur die aan 1 (of 2) keer afscheid niet genoeg hebben :) Er komt een flink afscheidscomité morgen dus dat zal wel weer flink huilen worden, maar dat hoort erbij zullen we maar zeggen!
Lieve allemaal, ik ga jullie missen en ik hou jullie op de hoogte! Jullie zijn nog lang niet van me af haha!

Ik bin d'r vandoor, hojje en bedankt!
xxxxxxxxxxxx hele dikke virtuele kus en knuffel

  • 28 September 2012 - 07:58

    Wendy:

    Hoi elke heel heel veel plezier in denemarken, en pas goed op je zelf. Misschien zien je dan wel met de carnaval wie weet :) Maak er maar een mooie tijd van daar achter. Voor al niet verliefd worden zo als je zegt maar ook dat kun je niet tegen houden als je de ware tegen komt dus kijk uit grapje :) Heel veel groetjes en een dikke knuffel.

    Wendy xxx

  • 28 September 2012 - 08:32

    Esther Wismans:

    Heey El

    Heel veel plezier. Ik weet precies hoe je je voelt. Toen ik naar Australie ging en door de douane stapte, dacht ik wat ga ik doen? Waarom laat ik ieder achter. Als je dan eenmaal op de plaats van bestemming bent, weet je waarom je het doet en ga je waarschijnlijk een fantastische tijd hebben. Heel veel plezier!

    Kus Es

  • 28 September 2012 - 09:50

    Yvette Knoops:

    Nogmaals huuuul vuul plezeer sieske!!
    Geniet dr van! En ut sterre kieke heufse gaar nimmer te misse nou want de kins dien eigen sterrenhemel maken, jeeeeeej!!
    Ik gaon dich missen, en we doon snel skypen!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx loveyou

  • 28 September 2012 - 15:01

    Michelle:

    super vuul plezeer Elke!!!!

    xxx

  • 29 September 2012 - 23:46

    Jeanne:

    Leeve Elke,
    Ik wins dig un hiele fijne en gezellige tied in Denemarke !
    Haop det se der snel zals winne en vuul nieuwe minse zuls ontmoete.
    Vuul plezeer en we huure vas nog wal van dig.
    Dieke kus !
    Jeanne [en veural van Joop]

  • 01 Oktober 2012 - 12:25

    Mam:

    Ha meis,
    Wat was het fijn om je zelf te kunnen brengen en om te zien waar je terecht komt. Je hebt een prachtig huisje wat je heel gezellig kunt maken en je hebt de liefste mensen om je heen. Ik ga je missen, maar ik weet ook dat je anderen weer een heleboel van jou zult laten genieten.

    dikke kus, Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Mijn eerste reis

Au pair in Denemarken

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2013

Blond?, zomerblonder, blondst!

03 Februari 2013

Inhaalverhaal

04 November 2012

Denemarken dromenland

14 Oktober 2012

De grote Silke-show deel 2

13 Oktober 2012

De grote Silke-show deel 1
Elke

Actief sinds 18 Sept. 2012
Verslag gelezen: 870
Totaal aantal bezoekers 5629

Voorgaande reizen:

28 September 2012 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: